Sunday, July 14, 2013

Salam Ramadhan



Salam Ramadhan to all readers,
Kejap sahaja dah 7 Ramadhan ya....Semoga Raamdhan this year much better than last year. Pasti kita dapat ilmu2 yang lebih daripada tahun2 lepas, yang dapat kita applikasikan untuk tahun ni :)

Saya kongsikan some tips for mommies and Ramadhan checklist untuk semua. Semoga bermanfaat :)

Note: 
(1) Jika anda mencari produk pelansingan yang berkesan dan memberi tenaga, jom cuba Rx Lite Gold. Bahan seperti Chia Seed yang merupakan Superfood yang berasal dari Peru, Bolivia & Venezuela. Selain ciri2nya yang memberikan tenaga berpanjangan, Chia Seed mempunya kandungan Omega 3 yang paling tinggi.

Rx Lite di formulasi oleh Dato Noordin Darus; menggunakan bahan penemuan terkini - bahan yang banyak diperkatakan dalan rancangan Dr. Oz.

(2) Untuk anda yang mencari minuman kesihatan yang mampu memberi kesan anti penuaan, Rx Young jawapan kepada pencarian anda!

Antara bahan yang terkandung dalam Rx Young adalah Resevaratrol, Acai Berry, Delima. Powerful combination di mana mengamalkan Rx Young bukan sahaja untuk awet muda/anti penuaan..ianya juga Anti Penyakit Kronik.
InsyaALLAH sel-sel badan dirawat dan diperbaharui di mana proses pemulihan kulit dapat dilakukan dalam masa yang singkat jika diamalkan secara berterusan.






0 comments:

Post a Comment