Wednesday, June 10, 2015

Sakit lutut?


Salam semua,

Siapa sini pernah experience sakit lutut? Sengal2...dari posisi duduk masa solat tu, nak bangkit punya lah payah....

Personal experience saya, masa umur mid twenties (many years ago haha), saya pernah bekerja di kedai kek beberapa bulan. Saya kerja dari 7.30am sampai closing pukul 11pm. Kerja outlet macam ni, mana lah dapat duduk sangat...hari2 berdiri.

Satu hari, pergelangan tangan dan kaki saya rasa sakit sangat2....gerak sikit rasa sakit. 
Jupa doc, doc cakap mild arthritis.  Rasa saspen jugak sebab setau saya sakit artritis ni sakit orang tua. Tapi bila google, rupanya orang muda pun boleh dapat.

Jadi saya faham rasa sakit artritis tu macam mana. 

Dan baru2 ni saya di uji...sakit lutut pulak...Ya Allah, sekali lagi Allah nak 'remind' saya agaknya yang tak payah tunggu umur 50-60 tahun, sakit yang kita ingat orang tua je dapat..kite yang muda (hehe saya perasan muda lagi) pun boleh dapat.

Beberapa bulan jugak la sakit. Tak tau kenapa, saya duk tangguh2 ambil Rx Crystal walaupun saya ada stok di rumah. 
Satu hari, Allah ilhamkan ambil Rx Crystal dan minum Rx Water (sambil berdoa pada Allah; minta kelegaan dan kesembuhan). 

Alhamdulillah, kuasa Allah...esoknya lutut saya ok sangat, macam tak pernah sakit apa...
Ya ALLAH rasa terpegun sekejap....

Apa yang saya nak kongsikan, ambillah Rx Crystal sebagai pemangkin kesembuhan, sambil tu kita doa banyak2 pada Allah. Juga...yakinlah yg Allah akan memberikan kesembuhan tu.... 

 Usaha + Tawakal + Yakin

Kalau nak order, boleh whatssap saya di 012.665.1657 atau PM saya di Fb

RxCrystal Pemangkin Stem Cell.


Harga sebotol / sekotak: RM190 (untuk caj penghantaran tambah RM12)


0 comments:

Post a Comment