Wednesday, September 30, 2015

Buku CANCER CURED & PREVENTED NATURALLY adalah kompilasi kisah2 pesakit kanser yang berjaya sembuh dari kanser.




Buku ini mengumpulkan kisah individu-individu dari seluruh dunia yang menghidapi penyakit Kanser tetapi telah sembuh sepenuhnya dengan menggunakan kaedah 'Self-Help Strategies', 'Pemakanan dan Diet khusus', 'Terapi Minda dengan Meditasi, Mind Mastery, Holistic approach dan lain-lain.

Mereka semua telah membuktikan bahawa rawatan Kimoterapi & Radioterapi bukanlah semata-mata cara yang ada untuk memenangi pertarungan dengan Kanser walaupun pada tahap yang teruk.
Malah, kaedah rawatan Barat ini lebih mendatangkan bahaya pada tubuh dan sebenarnya menimbulkan 'keengganan' sistem semulajadi tubuh untuk bangun dan menentang sendiri sel-sel Kanser tersebut.

Dr. Noordin Darus merupakan salah seorang individu yang ditampilkan di dalam buku ini.
Ia menceritakan tentang penemuan hebat seorang Doktor perubatan dari Malaysia ini yang lebih dikenali sebagai Doktor Sukan dan juga seorang Cancer Survivor yang menjadi penawar kepada sejumlah besar pesakit-pesakit Kanser di negara ini.

Di dalam Chapter 8 dalam buku ini yang berbunyi 'Cancer & Water - Why Cancer Patients Desperately Need 'Pure' water?',
beliau menyatakan: "While I do not believe in endorsing any product, however, I think we should recognise Malaysian doctor and Sports Medicine Specialist Dr. Noordin Darus's contribution to purify and enliven polluted tap water. His suffering & suspicion regarding tap water motivated Dr. Noordin to embark on a personal mission to study and source other forms of therapy that would work best for him and others. The result of his R & D is Rx-Water, described as a unique water purification system that is said to "enhance the Aura of a person who drinks it". It is called Rx-Water Aura healing System.
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Ingat air, Ingat RxWater.
Ingin bantu pesakit kanser in battling their cancer battle? Admin sangat2 hargai jika anda kongsikan Terapi Penyembuhan Air dengan pesakit, atau minta mereka hubungi Admin.

Anda boleh hubungi Admin melalui emel, Fb atau Whatsapp.

📱Whatsapp 012.665.1657


0 comments:

Post a Comment